Tuesday 28 December 2010

Have a safe journey,

Tak gune meraung dah. Tak gune nak menangis. Tak gune nak melalak. Sume nye tak gune.




..sebab dah berlaku. Sedih tu sedih tp nak buat mcm mane. Setiap pertemuan ada perpisahan kan? Maka today lah harinye bile kakak yg ketiga pegi meninggalkan adiknye dan kedua ibu bapa nye di London. Hm. Tadi terkejut jugak dkt airport, tak menangis. Mungkin sebab dah menangis semalam sblm tidur :) Tapi tears doesn't really show the mournful feeling in your heart. It can never beat it. Dah dah merapu sudah.

Tapi kalau boleh, nak je stop masa. Taknak kakak balik sbb tahun ni lah yg paling aku perlukan kedua dua kakak yg dah dekat university. Dorang dah experience sume ni. Spm. Yeah tahun depan dah kene duduk menjawab peperiksaan itu yg lebih dikenali sebagai GCSE. Boleh ke aku nak jawab? Boleh ke get through this year? Perasaan takut tu mmg ada gile la kan. The main feeling kot. Hm dah la aku punye cara study mcm "$"!$!%. Nak betulkan, taktau tapi usaha tu ada la kan. Mesti ada. kalau takde mmg tak kemane la kan :)

So harini boleh dikirakan hari yang aku tak suka. Hanya tak suka. Tak benci. Takpe, insya'allah dgn pertolongan Allah sumenye berjalan dgn lancar. Mane tau insya'allah aku boleh dpt lah jugak capai beberapa A kan? Sume possible. Takde yg tak impossible. Hanya kene usaha dan pasrah :)

*ewahhh. harini suddenly pulak nak berbahasa melayu.
poyos habis :p

No comments:

Post a Comment